orderimage ກະລຸນາສັງເກດວ່າເວລາກວດສອບແມ່ນຂຶ້ນກັບປະເພດຂອງເວທີ. ສໍາລັບຫນ້າທີ່ດິນແລະຊັບພະຍາກອນຂອງບໍລິສັດຂະຫນາດນ້ອຍ, ມັນມັກຈະເປັນ - ມື້. ການກວດສອບຂອງປະຕູອິນເຕີເນັດຂະຫນາດໃຫຍ່ຫຼືຮ້ານຄ້າອອນໄລນ໌ອາດຈະໃຊ້ເວລາຫຼາຍກວ່າຫນຶ່ງເດືອນ. Haste ໃນຂັ້ນຕອນນີ້ຈະບໍ່ເຫມາະສົມ, ເນື່ອງຈາກວ່າການປະຕິບັດການສົ່ງເສີມການເພີ່ມເຕີມໂດຍກົງແມ່ນຂຶ້ນກັບຄຸນນະພາບແລະຄວາມສັບສົນຂອງ audit.formation ຂອງ semantic coreformation, ການຂະຫຍາຍຕົວຂອງ semantic core ຂອງເວັບໄຊທ໌, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບການເຮັດວຽກກ່ຽວກັບໂຄງສ້າງຂອງສະຖານທີ່ແມ່ນ. ພາກສ່ວນທີ່ສໍາຄັນຂອງການສົ່ງເສີມ. ການເຮັດວຽກປະກອບດ້ວຍສອງຂັ້ນຕອນ: ການລວບລວມຄໍາຖາມທີ່ສໍາຄັນທີ່ຊັບພະຍາກອນເວັບຈະຖືກສົ່ງເສີມ. ການຈັດກຸ່ມຄໍາສໍາຄັນເຂົ້າໄປໃນກຸ່ມທີ່ກ່ຽວຂ້ອງເພື່ອເພີ່ມຈໍານວນຄໍາຖາມຄົ້ນຫາສໍາລັບຫນ້າທີ່ຈະປາກົດຢູ່ໃນຜົນການຄົ້ນຫາ. ເພື່ອເກັບກໍາລາຍການມັນບໍ່ພຽງພໍທີ່ຈະພຽງແຕ່ເກັບກໍາບັນຊີລາຍຊື່ຂອງຄໍາສໍາ ລາຍຊື່ຜູ້ບໍລິຫານລະດັບ C ນແລະປະໂຫຍກ, ໃຫ້ພວກເຂົາຢູ່ໃນບົດເລື່ອງຕ່າງໆໃນຫນ້າເວັບຕ່າງໆແລະຄາດຫວັງວ່າພວກເຂົາຈະເລີ່ມຕົ້ນຂຶ້ນສູ່ຈຸດສູງສຸດຂອງຜົນການຄົ້ນຫາ. ກ່ອນອື່ນ ໝົດ, ຫຼັກ semantic ທີ່ກວ້າງກວ່າ, ການສົ່ງເສີມທີ່ດີກວ່າ. ອັນທີສອງ, ໂຄງສ້າງຂອງຊັບພະຍາກອນເວັບສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນຂຶ້ນກັບມັນ. ເລື້ອຍໆ, ເພື່ອກວມເອົາກຸ່ມຄໍາຖາມທີ່ສໍາຄັນ, ມັນຈໍາເປັນຕ້ອງສ້າງຫນ້າໃຫມ່. ຄໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຫຼາຍຖືກນໍາໃຊ້, ມັນຖືກແຈກຢາຍຢ່າງຖືກຕ້ອງທົ່ວຫນ້າ, ວຽກງານທີ່ປະຕິບັດໂດຍຜູ້ຊ່ຽວຊານ, ລາຄາແພງຫຼາຍ. is.cost ຂອງການສ້າງ semantic corecollection ຂອງ semantic core ເປັນຂັ້ນຕອນຂອງການສົ່ງເສີມການ. ຂໍ້ກໍານົດແລະຈໍານວນສໍາລັບການເຮັດວຽກໂດຍກົງແມ່ນຂຶ້ນກັບຈໍານວນຫນ້າເປົ້າຫມາຍທີ່ຫຼັກ semantic ໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນ.
ລາຄາສໍາລັບການປະເພດຫຼາຍ, ລາຄາຕ່ໍາກວ່າສໍາລັບ url:up to - categoriesabout $ per urlup to - categoriesabout $ per urlmore than categoriesabout $ per urlthe timeframe for create and structuring the semantic core also depends on heavy on the number of target pages. ຖ້າສໍາລັບຊັບພະຍາກອນເວັບໄຊຕ໌ຂະຫນາດນ້ອຍທີ່ມີຫນ້ອຍກວ່າປະເພດ, ມັນໃຊ້ເວລາປະມານສອງອາທິດເພື່ອເກັບກໍາຂໍ້ມູນຫຼັກ semantic, ຫຼັງຈາກນັ້ນສໍາລັບຮ້ານຄ້າອອນໄລນ໌ຂະຫນາດໃຫຍ່ແລະປະຕູມັນອາດຈະໃຊ້ເວລາເຖິງຫນຶ່ງເດືອນ. ໃນບາງກໍລະນີ, ເຖິງແມ່ນວ່າຫຼາຍ. ມັນຂຶ້ນກັບສະເພາະຂອງເວັບໄຊທ໌ແລະພາກສະຫນາມຂອງບໍລິສັດຂອງກິດຈະກໍາ.seo copywritingseo copywriting ແມ່ນການຂຽນບົດເລື່ອງທີ່ມີຄໍາຖາມຄົ້ນຫາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ມັນແມ່ນໂດຍພວກເຂົາວ່າຜູ້ໃຊ້ຈະຊອກຫາຊັບພະຍາກອນຂອງທ່ານໃນເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ.
|