Verslininkai, pardavimų vadybininkai ir komunikacijos direktoriai iš naujo atranda savo aistrą SEO. Bet ar jie tikrai žino, kas tai yra? Ar jie žino, ką bando daryti? Klausimas „Kam skirtas SEO? yra ne kas kita, o paprasta. Per lengva atsakyti, Google. Pateiksiu pavyzdį. Praktinis atvejis, kai SEO neduoda naudos – esi kelyje, grįžai iš biuro, po varginančios dienos grįžtate namo.
Turėsite nevaldomų troškimų Staiga jus užklups nevaldomas potraukis picai. Sustojate, pasiimate Whatsapp numerių sąrašas išmanųjį telefoną ir pradedate „Google“ ieškoti „Pizzeria da asporto milano“. Google iš karto siūlo keletą sprendimų, išbandykite patys, jei esate Milane: tiesioginės nuorodos į maisto pristatymo svetaines just eat, delivery, uber eats ir kt. Bendras miesto žemėlapis su kai kuriomis picerijomis, bent jau picerijos kortelės peržiūra google mano versle organinės paieškos rezultatai iš svetainių ir tinklaraščių Kas yra vietinė picerija SEO paieška Paprasta internetinė rinkodara SEO tekstų rašymas Google paieškos užklausos Paieškos rezultatai pagal "pizzeria da asporto milano “.

galite nuspręsti, kokiu būdu Čia galite nuspręsti, kokiu keliu pasirinkti, kad pica būtų gauta per trumpiausią laiką. SEO dar neprasidėjo, o tai labai svarbu, kaip pamatysime vėliau. Pasirinkite GPS įgalintą „Google“ žemėlapių navigaciją, kad atrastumėte piceriją bella napoli arčiausiai jūsų vietos. Jis atviras, gerai peržiūrėtas, turi gerus įvertinimus, vidutinis . žvaigždės. Tai laimėjo. Netrukus valgysite „Margherita“ picą, o jūsų alkis bus patenkintas greičiu ir tikslumu. Ar SEO tinka šiuo atveju? Taigi, kokia SEO nauda šiuo atveju? Beveik nieko! Naudodami funkcijas, kurios neturi nieko bendra su natūraliu puslapio taikymu, galite akimirksniu patenkinti jūsų „Google“ paieškos tikslą.
|